Dodaj komentarz

Wywiad z Mike’m Mollo

Dziś jako małą przedświąteczną niespodziankę pragnę przedstawić Wam wywiad z Mike’m Mollo, który za pośrednictwem Facebooka odpowiedział na parę pytań. Myślę, że zawodnik ten jest doskonale znany większości kibiców. Zyskał on w naszym kraju sporą popularność po dwóch dramatycznych ringowych bojach z naszą nadzieją wagi ciężkiej- Arturem Szpilką, gdzie wykazał się ogromną determinacją, sercem do walki i nieustannym parciem do przodu. Pokazał także, że przed polskim pięściarzem jeszcze sporo pracy, obnażając jego braki w defensywie, posyłając go 3-krotnie na deski. Mollo ze względu na swój nieustępliwy i twardy styl boksowania jest nazywany Arturem Gattim wagi ciężkiej. Trudno się z tym nie zgodzić. Kibice uwielbiają  takich zawodników, wdających się w wymiany cios za cios i nie zraża ich nawet kilka porażek na koncie zawodnika.
miki

-Kto był Twoim najtwardszym przeciwnikiem?
Artur Szpilka.

-Co o nim sądzisz? Czy jest on w stanie zostać mistrzem świata?
Tak, ponieważ jest młody, bardzo twardy, a także dobrze wyszkolony technicznie.

-Bracia Kliczko- są tak wspaniali czy też mają po prostu słabych przeciwników w wadze ciężkiej?
Bracia Kliczko są najlepsi i bardzo dobrze wiedzą jak używać swoich atutów.

-Czy znasz więcej polskich bokserów poza Andrzejem Gołotą i Arturem Szpilką?
Spotkałem Waszego mistrza w kategorii cruiser- Diablo. Jest bokserem z najwyższej półki!

-Dlaczego akurat boks? Kiedy zacząłeś trenować tę dyscyplinę? Kto namówił Cię, aby pójść na salę bokserską?
Zacząłem trenować kiedy miałem około 9 lat i od razu się w tym zakochałem, ponieważ dorastałem w czasach kiedy Mike Tyson nokautował wszystkich i był dla mnie bohaterem. Nikt mnie nie namawiał, sam siebie namówiłem, aby pójść na salę.

-Czy interesujesz się innymi sportami?
Boks jest moją pasją i zawsze nią będzie. Lubię futbol amerykański, ale moim sportem jest boks!

-Ulubiona muzyka?
Słucham dużo muzyki, ale moim ulubionym gatunkiem jest muzyka chrześcijańska, która daje Bożą Moc!

-Zobaczymy Cię jeszcze między linami?
O tak, wrócę do ringu jak tylko moja ręka wyzdrowieje po operacjach. Było z nią nie do końca w porządku przed walką ze Szpilką, ale i tak zawalczyłem, co pogorszyło sprawę, ale wszystko będzie ok.

-Kto jest Twoim ulubionym zawodnikiem?
Mike Tyson, Evander Holyfield, Rocky Marciano, Joe Louis, Sugar Ray Robinson i jeszcze paru innych.

-Co chcesz przekazać swoim fanom w Polsce(Zdobyłeś ich wielu po dwóch fantastycznych ringowych wojnach ze Szpilką)?
Chcę powiedzieć wszystkim swoim fanom tu, w Polsce: Dziękuję, że podobają się Wam moje walki, wierzycie we mnie i stoicie za mną, nawet pomimo ciężkich czasów. To dla mnie wiele znaczy!

Życzymy więc Mike’owi wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrowia i kolejnych, oby zwycięskich, walk!
A czytelnikom życzę pogodnych, radosnych, wesołych świąt! 🙂

Dodaj komentarz